דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בין השתלת שיער למילוי שיער 

מאת    [ 16/03/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 3962 פעמים ]

השתלת שיער – מי צריך את זה?

השתלת שיער עבור רבים היא דבר שווה ערך לאותו קסם שיש בשתיית מים מבאר הנעורים. בעבר הלא רחוק בני האדם – בעיקר גברים - השלימו עם צו הטבע הבלתי נמנע של אובדן שיער הראש, למרות העלבון שיש בכך.

באופן כללי, בסביבות גיל הארבעים גברים מתחילים להתקרח, תחילה בפדחת ובהמשך בכל הראש. האמיצים יותר או אלו שהתקשו להשלים עם רוע הגזירה, נהגו לחבוש פאות נכריות, אם כי חדי העין מיד הבחינו שלא מדובר בשיערם הטבעי. עבור נשים זו הייתה גזירה אף יותר קשה, משום שהיא אכזרית כלפי דימויה האישי של כל אישה.

אבל, בשנים האחרונות הנושא של השתלת שיער, גם עבור גברים וגם עבור נשים, הופך למקובל יותר ויותר. קיימים מספר מכונים שמתמחים בנושא ומציעים השתלות שיער או מילוי שיער, כפתרון לאלה שסובלים מנשירת שיער והתקרחות.

מאין נלקח השיער עבור השתלת שיער?

כדי להבין באיזה שיער משתמשים במהלך השתלות שיער, חשוב להבין מהן הסיבות להתקרחות ונשירת שיער. ההורמון האחראי לתופעות אלו נקרא DHT והוא הגורם להרס הזקיקים במרכז הקרקפת, באזור המפרצים ועל קו השיער.

זקיקי השיער אשר נמצאים בצידי הראש ובחלק האחורי אינם מושפעים מהורמון זה. כשמבצעים השתלת שיער, נלקחים הזקיקים מהחלקים העמידים יותר, ושותלים אותם באזורים שבהם חסר שיער.

מילוי שיער דליל אצל גברים

גברים מודעים היום הבעיה של שיער דליל יכולה להיפתר בקלות, ולא רק על ידי פאה נכרית או השתלת שיער. כעת, אפשר להשלים את החסר גם על ידי מילוי שיער דליל או תוספת שיער. המונח אינו עקרוני, אך השיטה חשובה מאוד: מדובר ברשת דקיקה ושקופה, המותאמת בצורה מדויקת למקום שסובל מדלילות בשיער.

התוספת הזו מותאמת לכל סוג של שיער ומשתלבת בו היטב. חשוב לדעת כי עם מילוי לשיער מסוג זה, אין פחד שהתוספת תיפול ותביך את המשתמש בה, והוא יכול אפילו לעשות ספורט באופן חופשי. בנוסף לכך, אפשר ללכת לישון עם התוספת ולקום איתה בבוקר כמו אדם בעל שיער טבעי, מבלי שעין רגילה תבחין בשינוי כלשהו או בבעיה.

מילוי לשיער אצל נשים

אין כמעט כל הבדל בין מילוי שיער לנשים לבין כזה לגברים. השתלת שיער היא טיפול יעיל גם לנשים, והן יכולות להשתמש בחופשיות גם במילויים למיניהם. ההבדל היחיד, בדרך כלל הוא הסיבה לנשירה: ה-DHT הוא הורמון גברי, כך שבדרך כלל הסיבות לתופעה אצל נשים יהיו שונות. לכן, ייתכן והתייעצות עם רופא מומחה תביא למסקנה שכאן דרוש טיפול אחר.

אז מה עדיף? מילוי או השתלת שיער?

באופן כללי, השתלת שיער יעילה יותר. היא נחשבת כטיפול הטוב ביותר לסובלים מנשירת שיער חמורה, פשוט משום שהיא עוצרת את התופעה וגורמת לצמיחת שיער מחודשת, בזמן קצר מאוד יחסית. כל שאר הטיפולים עלולים להיתפס כזמניים יותר, וככאלו שמצריכים 'עבודה' ממושכת יותר עד לקבלת תוצאות.

מילויי השיער השונים – במיוחד החדישים שבהם - יוצאים מן הכלל, משום שהם לא דורשים מאמץ מיוחד ונראים טבעיים לחלוטין, אפילו יותר מפאות רגילות. עדיין, מילוי שיער כזה דורש תשומת לב רבה יותר לשיער. לאחר השתלת שיער מוצלחת, המטופל כמעט ולא יצטרך לדאוג יותר לתחזוק הפדחת.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב